Wednesday, November 14, 2012

PostHeaderIcon Umar Bin Abdul Aziz


بسم الله الرحمن الرحيم

*Salamu llahi 3alaikum*

Selepas beberapa hari mama di hospital..Alhmdulillah, makin lama makin sihat mama..doktor pun selalu je tanya keadaan mama..nurse2 semua baik ngn mama..Alhamdulillah..
 
Disebabkan mama tak kuat sangat lagi..doktor tak bagi lagi mama pergi tngok baby..serius sedih..dah 4hari mama kat hospital..smpai sekarang tak dapat jumpa ngn baby..tengok dari gambar yang papa tangkap jela untuk hilangkan rindu..

Setiap hari doktor datang ke bilik mama bagitahu kat mama yang anak mama makin lama makin sihat..tak lama lagi bolehla mama bagi susu untuk anak mama (^_^)..doktor puji anak mama kuat..tak banyak nangis macam baby lain..dah nampak sifat penyabar..Alhmdulillah..syukur sangat2 bila dengar doktor cakap macam tu..

Akhirnya mama ngan papa buat keputusan untuk bagi nama kat baby..nama yang mam ngn papa pilih ialah "Umar"..kerana sikap sabar dan kuat ada dalam diri anak mama..sebab tu nama ini dipilih..sesuai pulak digabungkan dengan nama papa "Abdul Aziz"... "Umar bin Abdul Aziz"...moga anak mama mnjadi seperti khalifah Umar bin Abdul Aziz..mnjadi mujahid yang memperjuangkan agama Allah..dan menjadi anak yang soleh dan anak yang hafiz (^_^)

 surat beranak umar..

ni pulak pasport umar

Biodata Umar (~_^)

Nama: Umar bin Abdul Aziz
Tarikh Lahir: 12/5/2012
Tempat lahir: Hospital King Abdullah, Irbid, Jordan
Berat: 1.9 Kg
Tinggi: 44cm 

dapat juga jumpa ngn umar..mata sepet mcm anak cina hehe

 umar dah balik rumah (^_^)

*moga umar cepat2 gemok dan besar ya sayang (^_^)*

*Wallahu a'lam*



 


0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Ummu Umar
Dilahirkan di Mesir dan dibesarkan di Jordan. Mendirikan rumahtangga pada 7 October 2011 dan bergelar mama pada 12 Mei 2012...Hamba yang sentiasa mencari redha dan kasih TuhanNYA...(^__^)
View my complete profile

Mama_Papa

Daisypath Anniversary tickers

Baby Umar

Lilypie First Birthday tickers

Pesanan @ comment

Followers

Credit