Saturday, November 10, 2012

PostHeaderIcon Kehidupan Baru


بسم الله الرحمن الرحيم

*Salamu llahi 3alaikum*

Alhmdulillah, kehidupan baru yg telah merubah sepenuhnya hidup mama..syukur ya Allah..dugaan dan cabaran yg Allah bagi, sebenarnya nk uji tahap kesabaran hambanya..setiap dugaan yg kita lalui itu pasti dihujungnya akn merasai kemanisannya..Alhamdulillah..

Ini cerita permulaan kehidupan baru mama (^__^)

7/10/2011 -Hari Jumaat

Berkahwin di perantauan bknnya senang..yela jauh dari keluarga..semua urusan perkahwinan kena buat sendiri. Alhmdulillah, dengan bantuan dan doa kawan2..kami berjaya juga selesaikan urusan2 dan persiapan perkahwinan kami (~_^)..semua kesusahan dan kepenatan yg kami rasa sepanjang 2 bln..akhirnya..terasa jugak kemanisannya..alhmdulillah..

mama ngn papa lps diijabkabulkan ;)

Dan di hari yg bersejarah ini lah..mama disatukn dengan papa dengan ikatan yg sah..kini kami sah bergelar suami istri :) ..moga Allah memberkati kehidupan baru kami ini dan murahkan rezeki kami..ameen..


27/10/2011 -Hari Khamis

positive (^_^)

Mama di sahkan hamil!!!!!! hehehe..Alhmdulillah, syukur sngt2..lps satu2 Allah bg hadiah kat mama..
papa la yg paling bhgia skli..asik tersenyum je spnjang kami di klinik..mcm xpercaye pun ada hehehe..xlama lg kami akn jd mama ngn papa..serius xsbr hehe...

senyuman menawan papa hehe ;p
 
 terlalu excited main salji smpi terlupa mngndung hehe

anak mama ngn papa..time ni klu xsilap dh 5bln

bila ank dlm kandungn dh 6bln..doktor ahlam (doktor yg rawat mama time mama mngndung) bgtau kami yg ank yg bakal keluar nnti adalah ank lelaki...alhmdulillah..moga ank mama ngn papa mnjadi mujahid dan mnjadi qurah ain dan mnjdi saham mama ngn papa kat akhirat nnti..ameen ya rab..

*Wallahu a'lam*

0 comments:

Post a Comment

About Me

My Photo
Ummu Umar
Dilahirkan di Mesir dan dibesarkan di Jordan. Mendirikan rumahtangga pada 7 October 2011 dan bergelar mama pada 12 Mei 2012...Hamba yang sentiasa mencari redha dan kasih TuhanNYA...(^__^)
View my complete profile

Mama_Papa

Daisypath Anniversary tickers

Baby Umar

Lilypie First Birthday tickers

Pesanan @ comment

Followers

Credit